کاشت مو در تهران

داشتن موهای زیبا و و پرپشت و نقش آن در زیبایی چهره بر کسی پوشیده نیست و افراد به دلایل مختلفی از جمله ارث یا بیماری از این مشکل رنج می‌برند.

این روزها کاشت مو این مشکل را تا حد زیادی برطرف نموده است. کاشت مو یک راه حل قطعی و دائمی برای رفع این مشکل می‌باشد، که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. بسیاری از افراد برای حل مشکل کم ویی خود از این روش استفاده می کنند.

کلینیک‌های مختلفی در سطح کشور هستند، که عمل کاشت مو را انجام می‌دهند. که از جمله بهترین آنها می توان به کلینیک کاشت مو در تهران اشاره کرد. این کلینیک با بهره‌گیری از کادری مجرب و ماهر از پزشکان و پرستاران کاشت مو را انجام می‌دهند.

پس از بررسی و معاینه توسط پزشک و اطمینان از اینکه کاندید مناسبی برای کاشت مو هستید، جراح اقدام به تجویز یکسری آزمایشات برای تایید و ضعیت سلامتی شما می‌کند. سپس روش مناسب کاشت مو، محل بانک مو و.. توسط پزشک تعیین و مشخص می‌شود.

روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که هرکدام دارای محاسن و معایب خاص خود هستند. که از جمله آن می‌توان به انواع روش‌های FUT، SUT، FUE، FIT، PRP، BHT، DHIو .. اشاره کرد. انتخاب بهترین روش کاشت بر اساس نظر پزشک صورت می‌گیرد.

میزان تخصص و مهارت نیز نقش مهمی در افزایش رضایتمندی متقاضیان کاشت مو دارد. در زیر به برخی عواملی که در میزان هزینه کاشت مو اثرگذار است، اشاره شده است:

  • روش کاشت مو
  • ·میزان طاسی یا ریزش مو
  •  تعداد گرافت پیوندی لازم
  • میزان دستمزد پزشک و دارو

پزشکان بعد از انجام کاشت مو اقدام به تجویز دارو و توصیه‌های برای رفع عوارض ناشی از کاشت مو می‌کنند. این مراقبت‌ها از همان لحظه کاشت شروع می‌شود.

گرافت‌های مو معمولا از بانک موی پشت سر برداشته می‌شوند. درصورتی که بانک موی ضعیفی داشته باشید برای کاشت پزشکان از موهای ریش، سینه و شکم نیز برای انجام این کار استفاده می‌کنند.

به دلیل طولانی بودن پروسه کاشت مو لازم است، که با آمادگی کامل برای انجام این کار در محل حاضر شوید. کلینیک کاشت مو در تهران با استفاده از پزشکان متخصص و مجرب خود، عمل کاشت مو را با استفاده از دستگاه‌های به روز و به شیوه‌ای عالی انجام می‌دهند.

 اگر قصد کاشت مو را دارید، به کلینیکی مراجعه کنید که از سابقه و تخصص بالایی برخوردار باشد، تا با خیال راحت و اطمینان از نتیجه کار کاشت موی خود را انجام دهید.

قیمت کاشت مو در تهران بر اساس تخصص و مهارت جراح متغییر است. هر کلینیکی که هزینه پرداختی کمتری را پیشنهاد داد دلیل بر خوب بودن آن نیست و بهتر است که به دنبال کلینیکی باشیم که مجهز به دستگاه های روز در زمینه کاشت مو باشد.

شما عزیزان می توانید جهت کاشت مو در تهران به آدرس اینترنتی «moo.clinic» مراجعه کنید و اطلاعات خود را ثبت نمایید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید تا به شما راهنمایی و مشاوره لازم را ارائه نمایند.

برچسب ها: کاشت مو ,

[ بازدید : 12 ]

[ سه شنبه 22 آذر 1401 ] 9:30 ] [ hilton ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]