پیش فروش خانه در تهران

این روزها افزایش تورم و قیمت مسکن موجب شده است، که بازار پیش فروش و سرمایه‌گذاری در ملک با استقبال زیادی مواجه باشد. به فروش ملک قبل از اتمام فرآیند ساخت آن پیش فروش ملک گفته می‌شود. افزایش تقاضا برای مسکن در تهران، توجه تعداد زیادی از شرکت‌های تعاونی را به خود جلب نموده است.

در واقع پیش فروش خانه راهی مطمئن و آسان برای سرمایه‌گذاری در ملک است، که می‌تواند در مدت کوتاهی سودی چند برابر را نصیب شما کند. تهران به عنوان پایتخت و موقعیت خاص خود و همچنین برخورداری از امکانات رفاهی و تجاری متعددی که دارد، محل بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری و پیش فروش ملک است.

از جمله مناطق فوق‌العاده و آینده‌دار تهران که می‌تواند، در بازه زمانی کوتاه سودهی عالی را برای شما به ارمغان بیاورد، می‌توان به منطقه 22 تهران اشاره کرد. این منطقه شرایط مناسبی برای رشد و پیشرفت دارد و قطعا گزینه‌ای عالی برای پیش فروش ملک می‌باشد. تعاونی فرتاک از جمله تعاونی‌های معتبر و نام آشنا در این حوزه است، که با اجرای پروژه‌های متعدد و تحویل به موقع آنها توانسته است، توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید. برای اینکه از پیش فروش خانه در تهران نهایت رضایت را داشته باشید، لازم است با قوانین پیش فروش ملک آشنایی کافی را داشته باشید. در زیر به برخی از این قوانین اشاره شده است:

·        ثبت مشخصات طرفین قرارداد اعم از حقیقی و حقوقی

·        درج مشخصات ثبتی و نشانی محل وقوع ملک

·        مشخص نمودن تمام امکانات و مشخصات مورد معامله از قبیل؛ تعداد اتاق، شماره طبقه، واحد و پاررکینگ و انباری

·        ثبت مشخصات فنی و معماری ساختمان مانند؛ موقعیت، کاربری، مساحت کل، زیر بنا، سیستم گرمایشی و سرمایشی و..

·        بها یا عوض در قراردادهای معوض، تعداد و نحوه پرداخت اقساط

·        زمان تحویل ملک

از جمله موضوعات بسیار حائز اهمیت برای سرمایه‌گذاری، تحویل به موقع ملک به خریداران است. که کمپانی فرتاک با انجام پروژه‌های متعدد و تحویل به موقع آنها در زمان معین توانسته است، درصد بالایی از رضایتمندی مشتریان را داشته باشد. در این تعاونی ساخت و سازها به شیوه‌ای اصولی و با رعایت تمامی استانداردها صورت می‌گیرد و مشتریان می‌توانند در تمامی مراحل ساخت و طراحی ملک تا زمانی که تکمیل و ساخته می‌شود، دخالت داشته باشند.

نوسان قیمت‌ها در بازار ملک در تهران شرایط مساعدی را برای سودهی فراهم نموده است و می‌توان با یک پیش بینی دقیق و هوشمندانه به سود قابل توجهی دست یافت. از جمله مواردی که در پیش فروش خانه باید مد نظر قرار داد، مراجعه به تعاونی معتبر در این زمینه است، تا با خیالی مطمئن و آسوده به سود بالایی دست پیدا کرد.

این کمپانی با انجام پروژه‌های متعدد و بی‌نظیر در تهران گزینه‌ای بسیار عالی برای سرمایه گذاری در ملک است، تا شرایط برای سرمایه‌گذاری ایمن و با کمترین ریسک را برای شما فراهم نماید. جهت ثبت نام در پروژه‌های پیش فروش توسط این کمپانی می‌توانید، به صورت حضوری به دفتر رسمی شرکت مراجعه نمایید. یا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان پیش از ثبت نام مطلع شوید. 

برچسب ها: پیش فروش خانه ,

[ بازدید : 73 ]

[ سه شنبه 22 آذر 1401 ] 9:43 ] [ hilton ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]